Dag 5

14 september 2018 - Krugerpark, Zuid-Afrika

Voordat ik begin met het verslag, leuk dat jullie allemaal reageren op onze blog, we kunnen niet overal op terug reageren omdat we niet altijd en overal WiFi hebben.

Vandaag erg vroeg uit de veren omdat we om 6.30 uur onze eerste game-drive hebben op het landgoed van Hannah Lodge. Wij staan extra vroeg op omdat we foto's willen maken van de zonsopkomst en dat is gelukt. Om 6.30 uur stappen we in de open jeep-bus en ranger John verteld ons wat we mogelijk kunnen zien tijdens de tour. En wat zien we veel met prachtig licht door de opkomende zon zien we oa giraffen, anti-lopen, springbokken, waterbokken, Kudu's, en buffels.

Na de tour een ontbijt, de koffers klaar zetten en om 9.30 uur de bus in richting Krugerpark waar we slapen in tenten. Via de longtom pass rijden we naar het dorpje Sabie een wederom prachtige route waarbij we opmerken dat hoe verder we komen hoe groener het wordt. In het dopje Hazyview gebruiken we de lunch wij kiezen vandaag voor de Mac. Om 15.30 uur komen wij aan bij Nkambeni safari camp waar wij de komende 2 nachten in een tent zullen overnachten tegen het Kruger park aan.

Helaas is de WiFi niet erg goed dus kunnen we nu geen foto's plaatsen, ben al blij dat dit gelukt is.

We hopen morgen onze game drive ervaringen met jullie te kunnen delen maar dat is afhankelijk van de techniek anders komt dat overmorgen. Ook zullen dan wat meer anekdotes van onze reisgenoten voorbij komen.

Morgen moeten we om 5.00 uur op en gaan we de hele dag het park ik op zoek naar de big five.

1. Gerda:
    14 september 2018
    Vroeg dag maar als je de big five kan spotten is het dat zeker waard! Ik wens je dat zeker toe! Veel mooie foto's maken. Wij gaan het zien.
  2. Leen:
    14 september 2018
    Veel succes met het spotten van de big five en we wachten gespannen op de foto’s.
  3. Brenda:
    Zijn benieuwf👍🏻😄
  4. Helen Versluis:
    14 september 2018
    Vroeg op maar voor een mooie dag vol avontuur xx
  5. Peter en Marian .:
    Geweldige foto`s .
    Wat een mooi land !
    En al die dieren die jullie spotten . Helemaal top!
    Goede reis verder .
  6. Anja Stultjens:
    15 september 2018
    👍😁
  7. Petra en Peter Pals:
    15 september 2018
    We zullen met spanning op jullie foto's wachten.
    En al die dieren die jullie spotten en mooie verhalen we zullen ze lezen.
    We wensen jullie een mooie vakantie.👍👍👍
    Groetjes,
    Peter en Petra