Dag 17

26 september 2018 - Seagulls, Zuid-Afrika

Door een kier in de gordijnen komt het zonlicht onze kamer in het is 6.30 uur. Het is niet de reden dat we wakker worden dat zijn namelijk de gillende kinderen van onze buren. Met enig geklaag gaan we toch maar ons bed uit nemen een douche en zoeken ons wasgoed bij elkaar want dat brengen we zo weg zodat dat vanmiddag weer schoon terug komt.

Zoals in het verslag van gisteren al aangegeven hebben we besloten vandaag een vakantiedag te houden en dus niet mee te gaan met de groep. Gezien het mooie weer zijn er steeds meer die afhaken en dus blijven we met een clubje achter op het resort dat overigens prachtig is en pal aan de Indische oceaan ligt dus dat wordt strand en zwembad vandaag.

Om 9.30 uur liggen we aan een compleet verlaten strand, later sluiten Evaline, Angelique, Henk en Fryda zich bij ons aan ook Martin en Peter komen het strand op. Als ik over de branding tuur zie ik opeens een 7-tal dolfijnen die zich tegoed doen aan alles wat de oceaan te bieden heeft, het is een mooi schouwspel om deze beesten te zien surfen op de golfen in de branding.

Na de lunch die heerlijk was weer terug op het bedje bij het zwembad, heerlijk zo een rustdag. Trennerys hotel/Lodge is een prachtige plek en het aanbevelen waard voor iedereen die ooit deze kant op gaat, de weg er naar toe is wat minder maar zeker de moeite waard.

Rond 16.30 rollen we het zwembad uit lekker gekleurd (misschien wel iets te hard gegaan) we nemen een douche en checken onze social media. Morgen hebben we weer een reisdag voor de boeg naar Port Elizabeth maar na dit rustdagje zullen we dat wel overleven.

1. Gerda:
    26 september 2018
    Heerlijk even zo'n relaxdag. Wat een indrukken allemaal. Hoofdje moet ook even tijd hebben om dat te verwerken.
    Morgen weer op naar een nieuw avontuur.
  2. Helen Versluis:
    28 september 2018
    Lekker dagje niks is ook wel even lekker jullie beleven zo veel dan kan een dagje relax ook fijn zijn uit gerust op naar het volgende avontuur succes xx