Dag 1

10 september 2018 - Johannesburg, Zuid-Afrika

63dc8ddf-f352-47d2-a512-089da4184d1133438e39-2910-45c6-93ed-506cec0a3f88

Het is nu 23.36 uur en we liggen net in bed na een lange reis. Ons hotel Brichwood in Johannesburg ligt vlak bij het vliegveld dus de busrit was kort. Gisteren zijn we nadat we Sushi zijn wezen eten in Hoofddorp wezen slapen in het Courtyard Marriot hotel vlakbij Schiphol en vanmorgen om 8.00 uur na het ontbijt richting Schiphol gegaan. Onze vlucht starte op tijd en we zette voet aan Zuid-Afrikaanse bodem om 21.15 uur, een lange maar prima vlucht. Op het vliegveld in Johannesburg hebben we kennis gemaakt met onze mede reizigers namen onthouden is lastig en het "peilen" van het vlees dat we in de kuip hebben zullen we de komende dagen gaan doen. De gids is een echte Zuid-Afrikaan die Ruston of iets dergelijks heet (we konden hem niet goed verstaan want de microfoon in de bus deed het niet).

Morgen gaan we naar Pretoria en Soweto om 8.00 uur vertrekken we dus nu eerst even de oogjes dicht doen om fris van start te gaan.

1. Brenda:
    11 september 2018
    Fijn dat jullie vlucht goed is gegaan , veel plezier!!
  2. Leen:
    11 september 2018
    Gelukkig een goede vlucht gehad, jullie zien er vermoeid uit en dat zal even niet beter worden nu jullie ook weer vroeg uit de veren moeten. Geniet in ieder geval van ieder moment dat gaat komen want het is een geweldig land 👍
  3. Riekie:
    11 september 2018
    Geweldig dat we van jullie reis mee mogen genieten. Heel veel plezier
  4. Peter en Marian .:
    Hallo Eric en Yvonne .
    Mooi dat de vlucht naar Afrika goed is verlopen .
    En nu....GENIETEN !
    Goede reis !
  5. Ma:
    Ik
  6. Doortje:
    11 september 2018
    Het grote genieten kan beginnen heel veel reis plezier.
  7. Bram:
    11 september 2018
    volgende keer ga ik ook mee ???????
  8. Yvonne Sterk:
    Ha Eric en Yvon, lekker genieten saampjes. Xxx